اقوي استراتيجية للربح ! | الربح من الانترنت للمبتدئين

الشغل على الانترنت بيكون محتاج منك انك تفكرعشان تقدر تطور وتبتكر طرق جديده للربح اللي تقدر تحقق منها الدخل  او ربح المناسب لك ان شاء الله وده اللي هنشوف في الشرح النهارده .

الربح من الانترنت للمبتدئين بدون راس مال

فكرة الاستراتيجة 

 كنت شرحت  من فترة  موقع من مواقع ال GPT اللي هو الموقع ده share-ex ، ولما وصلت للحد الادنى للسحب عملت طلب سحب وللاسف طلب السحب بقاله حوالي 4 شهور.
الربح من الانترنت للمبتدئين بدون راس مال.
 وهنا بدات افكر هو انا ليه  ما اشتغلش الموقع دة  زي ما هو بيستغلني ولو فكرت  معايا فكرة عمل الموقع اشتراكات يوتيوب او اعجابات على فيديوهات على اليوتيوب  او صفحات علي الفيس بوك او زياده عدد المتابعين الانستغرام او تويتر  وهنا بدات افكر في اني ابيع الخادمات دي واكسب منها اكتر واكتر.
الربح من الانترنت للمبتدئين بدون راس مال

وبدات اشتغل علي مواقع GPT لحد ما كسبت عدد كويس جدا من النقاط عشان اقدر اطبق الاستراتيجيه ، لكن في البدايه  واجهتني بعض المشاكل زي ظهور صفحاتي في الاخر ودة كانت مشكلة كبيرة جدا وكانت بتاثر علي جوده الخدمه بشكل كبير وكنت سبب من تاخيرا تسليم الخدمه في الوقت المناسب وهنا بدات اني احول عدد من النقاط الي رصيد في حسابي علي الموقع حتي اتمكن من شراء عضويه VIP واللي فرقت معايا بشكل كبير جدا وبقيت صفحاتى بتظهر الاول وبدات اني اسلم الخدمه بشكل اسرع.

طريقه تسويق الخدمه 

كانت من اصعب المشاكل وهي طريقة تسويق الخدمه ومنين اجيب ناس تشتري الخدمة بتاعتي بدات اقدم الخدمة علي مواقع  بيع الخدمات المصغره زي موقع خمسات او كفيل لكن لم يكون هناك عدد مناسب من المشترين ، وبدات اني اسوق لخدمه بتاعتي عن طريق الفيس بوك ولكن ذلك الامر كان يستغرق الكثير من العمل والوقت ولكن كان العائد او الربح كويس جدا . 

شرح الاستراتيجه بالكامل 

  1. في البدايه يجب عليك التسجيل والعمل علي مواقع GPT شرح طريقه التسجيل والعمل هنا 
  2. بعد ما تقوم بالعمل علي احدي المواقع وتجميع عدد كويس من النقاط تقوم بشراء عضويه VIP والتي سوف تحتاجها بشكل كبير جدا في جودة الخدمة الخاصة بك  . 
  3. بعد ذلك تقوم بالتسجيل في مواقع بيع الخدمات المصغرة مثل موقع خمسات او كفيل وتبدا في تقديم خدماتك مثل زيادة عدد مشتركين اليوتيوب او زيادة عدد الاعجابات علي فيديو علي اليوتيوب او زيادة عدد المشاهدات او زيادة متابعين الانستغرام او تويتر او الفيس لوك كل ما عليك حتي تتمكن من تقديم الخدمه وهو بعد التسجيل في احدي المواقع هو الضغط علي اضافة خدمة وتقوم كتابه البيانات المطلوبه الخاصة بالخدمة . 
  4. عندما يطلب منك احد احدي الخدمات كل ما عليك هو الذهاب الي موقع من مواقع GPT التي تقوم بالعمل عليها وتذهب الي اضافه صفحة وتختار نوع الصفحة وتقوم بتحديد عدد النقاط ووضع رابط الصفحة بعد ذلك تقوم بالضعط اضافه صفحة . 

 ولكن هذه الاستراتيجيه تحتاج الى الصبر والعمل كل ما علي هو العمل الجاد حتى تتمكن من الكسب من الانترنت بسهولة .
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-